לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081


    רעיונות ליום הולדת 50

    יום הולדת 50

    ללא ספק, יום הולדת 50 הוא יום הולדת מיוחד המסמל יובל שלם של חיים, ולכן רבים נוהגים לכבוד יום הולדת זו לארגן חגיגה גדולה ומיוחדת. אם אתם מארגנים יום הולדת 50 ואתם מחפשים אילו תכנים או הפעלות לשלב – ריכזנו לפניכם את כל מה שחשוב לדעת בנושא. עבור יום הולדת 50 רעיונות לשילוב אטרקציות יש בשפע, אך בכל הנוגע לארגון מסיבה גדולה ומרגשת עם כל בני המשפחה והחברים, ישנן כמה המלצות לשדרוג חגיגה פשוטה. תוכלו לפלפל את המסיבה עם רקדנים מקצועיים על רחבת הריקודים, רקדנים סמויים וגלויים, רקדניות בטן ורקדני אירועים שמקפיצים את מצב הרוח ומעודדים את הקהל הצעיר בנפשו לפזז גם הם על הרחבה, וליהנות מרוח הנעורים שנותרה בליבם.

    יום הולדת 50 עם רקדנים מקצועיים

    אם בחרתם באפשרות של מסיבת יום הולדת מקפיצה ותוססת הרי שיש כמה אטרקציות שאתם לא יכולים לוותר עליהם- כך למשל בופה או קייטרינג, מתוקים, ובר אלכוהול הם בגדר חובה, אבל אתם גם צריכים לדאוג למי שיחמם את האווירה ויביא את כל האורחים שלכם לרחבת הריקודים לעשות שמח. תוכלו לעשות זאת בקלות עם רקדנים ורקדניות מקצועיות המגיעים בלבוש אלגנטי ומחממים את רחבת הריקודים. תוכלו לבחור ברקדנים גלויים או סמויים במגוון סגנונות ריקוד כמו למשל היפ הופ, סלסה ועוד.

    לשדרג את המסיבה

    אם החלטתם שמסיבת יום הולדת 50 עם אווירה תוססת ואורחים שרוקדים ונהנים זה משהו שחשוב לכם – תוכלו עוד היום לפנות אל SugarDance שמציעים לכם צוותי רקדנים ורקדניות, גלויים וסמויים, אשר יתאימו בדיוק למסיבה שלכם ולאווירה שתרצו ליצור. הרקדנים שלנו מנוסים, מקצועיים אך עדיין מעניקים תחושת נגישות, כך שכל האורחים ירגישו בנוח לפזז על הרחבה וליהנות מחגיגה באווירה שמחה וצעירה. רוצים לשמוע עוד? פנו אל שוגרדאנס ונשמח להעניק גם לכם תעודת ביטוח לאירוע שמח!

    יום הולדת 50 רעיונות

    רעיונות ליום הולדת 50 לאבא ואמא

    גיל חמישים הוא גיל של אמצע החיים. מצד אחד, חוויתם הרבה, התנסיתם ועשיתם דברים משמעותיים. מצד שני, הדרך פתוחה ויש עוד הרבה לאן להתקדם ומה לחוות. אין ספק שזו תחנה שמתאימה לחגיגה של ממש, יום הולדת עם אוירה חמה, תוססת ומלאה בתנועה. אפשר לחשוב על הרבה רעיונות ליום הולדת 50 שירימו את המסיבה לגבהים חדשים. אחד הבולטים והמעולים שבהם הוא מסיבת ריקודים. ריקוד תמיד תורם לשמחה וקרבה בין אנשים. דרך מצוינת לשלב אורחים במסיבת ריקודים ולמשוך אותם לרחבה היא בעזרת רקדנים מיומנים שמתחילים את שלב הריקודים. חברת sugar dance עוסקת בתחום זה וצוות הרקדנים המיומן שלה יצליח להקים גם את החברים שלכם, שאותם אתם מכירים בתור המתרחקים מהרחבה.

    רעיונות ליום הולדת 50 – מעודדים השתתפות פעילה

    השתתפות פעילה של האורחים היא המפתח לשדרג מסיבה ולהפוך אותה ללא סטנדרטית, מה שללא ספק תרצו שיקרה במסיבת יום הולדת ה- 50 שלכם. ריקודים משדרגים כל אירוע. הבחירה בסגנון הריקוד, האם תרצו מופע ריקודים מרהיב, צוות של רקדנים סמויים שימשכו את האורחים לרקוד או גם וגם, תלויה בדרך שאתם רוצים לראות את המסיבה שלכם. אפשר להזמין רקדניות ורקדנים מוכשרים המדרבנים את הקהל לקום לרקוד ולהיות שותף לחגיגה תוססת. הריקוד יכול להיות חופשי לגמרי ועם תנועות גדולות כשכל אחד רוקד איך שמתחשק לו או ריקודי שורות בהם הצעדים יילמדו תוך כדי תנועה. כך או כך,  הריקוד יוצר אינטראקציה וחיבור בין הרוקדים כך שהוא הופך לעוצמתי ומלא באנרגיות.

    מפלאשמוב ועד ריקודים סלונים- הכל בידיים שלכם

    כמובן שהרמת מסיבת ריקודים ברמה כזו צריכה להיעשות בשיתוף עם חברה מקצועית שזהו תחום ההתמחות שלה. רק חברה כזו תוכל להתאים את הריקודים לאירוע ולתת רעיונות ליום הולדת 50 שיהיו סביב הריקוד, או לשתף פעולה עם רעיונות שלכם. אפשר לארגן סדנת ריקודים סלונים בה יילמד סגנון ריקוד מסוים והמשתתפים ירקדו אותו, בין אם זהו ריקוד לטיני או דווקא קלאסי אירופאי, האווירה תהיה כמו של נשף בארמון. אפשר ללכת לצד ההפוך וליצור סגנון ריקוד חופשי, ריקוד רחוב כמו פלאשמוב, ריקוד חופשי והמוני. הרקדנים יכולים להתחלק לצוות שנותן מופע מרהיב וצוות נוסף של רקדנים סמויים שתפקידם הוא נטו לעודד אורחים להגיע לרחבה ולרקוד.

    חברת sugar dance חיה את עולם הריקוד, מעסיקה צוות רקדנים גדול ומוכשר שיעמוד לשירותכם לכל מטרה שתבחרו ובכל סגנון. מוזמנים ליצור קשר.

    יום הולדת 50 רעיונות

    יום הולדת 50 רעיונות

    אתם עומדים להגיע לגיל 50 ורוצים לחגוג את החיים? בן/ בת הזוג או אחד ההורים עומד להגיע לגיל הייחודי הזה ואצתם רוצים להפתיע אותו בחגיגה שלא ישכח? אפשר למצוא לחגיגת יום הולדת 50 רעיונות רבים שהם דרך להפתיע ולשמח, הכל תלוי בבעל השמחה, האדם שהוא, הדברים שהוא אוהב ויעשו לו כיף. אין כמעט אדם שלא אוהב מסיבה כיפית ושמחה. גם אדם שקט ומאופק ייכנס אל תוך האווירה השמחה והחגיגית של מסיבת ריקודים, במיוחד כשהיא מאורגנת ע"י חברה אשר ריקודים הוא תחום ההתמחות שלה והיא מוצאת את הדרכים איך להפוך כל מסיבה, גם אם היא קצת מנומנמת, למסיבה של פעם בחיים.

    יום הולדת 50 רעיונות: ממסיבה ועד סדנת ריקוד זוגית

    אם עשיתם סינון לאחר שבדקתם בגוגל יום הולדת 50 רעיונות והחלטתם לבחור בתחום הריקוד, גם כאן יש לכם כמה אפשרויות, כשאפשר גם לבחור בכמה אופציות. אחת האפשרויות היא כאמור מסיבה גדולה וצבעונית עם ריקודים ואווירה חמה ותוססת על הרחבה. לא תמיד קל להגיע למצב בו כולם רוקדים ונכנסים לעניין בכל הכוח. לפעמים צריך דחיפה קטנה. רקדנים סמויים הם בדיוק הדחיפה המתאימה. גם אם הם נבלעים בתוך הקהל ואינם מתבלטים הם מוצאים את הדרך איך להרים את האווירה בפעולות קטנות שנעשות כדרך אגב. אפשר שיהיו גם רקדנים גלויים שיעודדו את המשתתפים באמצעות אביזרים מצחיקים ומשמחים כמו משקפיים, כובעים או שרשראות ויתחילו גם ריקודי שורות. אפשר ללכת גם לכיוון אחר לגמרי של בילוי אינטימי ומהנה עם בן או בת הזוג בסדנת ריקוד פרטית.

    כל היתרונות של סדנת ריקוד פרטית

    כאמור, בחיפוש יום הולדת 50 רעיונות אפשר להגיע להרבה תוצאות וכמובן גם לשלב ביניהן. אפשר למשל לעשות יום כיף זוגי ביתי בו תעבירו חלק מהזמן בסדנת בישול או אפיה וחלק בסדנת ריקוד זוגית (לשרוף את הקלוריות מהתוצר…). סדנת ריקוד זוגית היא כיף אמיתי המחבר ביניכם ונותן לכם זמן איכות אמיתי ביחד. אפשר לבחור בכל סגנון ריקוד שמסקרן אתכם מטנגו דרך סמבה ועד ולס. המדריך יעביר את הסדנה כך שמצד אחד תלמדו את הריקוד ומצד שני הכל יעשה באווירה קלילה וכיפית.

    חברת שוגרדאנס עוסקת בעולם הריקוד ומתמחה בתחום. צוות הרקדנים המקצועי מעביר סדנאות, מופיע במסיבות ואירועים והרקדנים משמשים גם כרקדנים סמויים וגלויים. מוזמנים ליצור קשר.

    יום הולדת 50 רעיונות: ממסיבה ועד סדנת ריקוד זוגית

    רקדנים סמויים SugarDance
    5.0
    מבוסס על 80 ביקורות
    powered by Google
    אבי מורה עם המון סבלנות ונתינהמקצוען אמיתי ומאד נחמד.אני בהחלט רואה אצלי שיפור בטכניקהובסגנון הריקוד.ממליצה בחום💃
    Michael ZolotovMichael Zolotov
    10:26 31 Aug 23
    מדהימים! עשו לנו את האירוע מאוד שמח ומאוד! הרקידו את כולם! הרחבה הייתה מלאה!! ממליצים בחום
    את אבי, בעלי ואני הכרנו כשהוזמנו למסיבה לטינית ורצינו קצת ידע בסיסי. פנינו אליו בלי שום ידע קודם בריקודים. אבי מיד התגייס, לימד אותנו בכזאת עדינות ומקצועיות. התחלנו לרקוד מ 0. אחרי המסיבה, ביקשנו ממנו להמשיך וללמד אותנו. המשכנו לרקוד והפעם ללא שום תכתיב חיצוני פשוט כי בזכותו "נדלקנו" על התחום.האופן שבו אבי מלמד התאימה לנו מאד וגרמה לנו להתאהב בתחום ולהתמקצע בורונית ואלון איזנשטדט
    PoliNa ShaykoPoliNa Shayko
    10:10 20 Jul 23
    מורה מקסים ומקצועי!אני ממש לא רקדנית, הוא הצליח לבנות לי ריקוד בדיוק ליכולות שלי, לשיר שביקשתי ובזמנים הלחוצים שהצבתי. התוצאה הייתה מושלמת.
    אופק וקניןאופק וקנין
    08:07 07 Jul 23
    שירות מעולה! פניתי לאבי בהתראה קצרה וישר נענה לקחת את האתגר. יצרו לנו ריקוד מושלם שענה על כל הציפיות !
    Sapir AvidanSapir Avidan
    13:30 26 Jun 23
    שכרנו את אבי סוכר והכוריאגרפית טל נצר למסיבת סיום של כיתה ו', הצוות היה מקצועי, אדיב, שירותי ונעים.בזכות המקצועיות הילדים שיתפו פעולה והמופע היה מדהים.הכוריאגרפיה הייתה מושקעת, אבל מעל הכל היחס לילדים. ממליצים בחום- ביה"ס דורון.תודה רבה!
    מעין המרשלגמעין המרשלג
    04:42 14 Jun 23
    אבי היקרר!!תודה ענקית על הסבלנות האין סופית שלך, ההשקעה, ההבנה, והחשיבה על כל צעד וסיבוב.אין לנו ספק שבזכותך הערב השתדרג ועלה לגבהים חדשים.אתה אלוף ושימחת אותנו ברמות.עכשיו אני יכולה לשתף אותך שאני פחות רציתי לעשות ריקוד ובעלי ממש התחנן, כשאמר לי שסגר איתך שיעור היו לי ספקות, לא האמנתי שזו תהיה התוצאה הסופית, אני כל כך שמחה שעשינו את זה. כולםםם אמרו לנו שהריקוד היה מהמם, והמון בזכותך.הריקודים יצאו שניהם באמת מושלמים!!תודה על הכלללל ואיזה כיף שהיית ברגע האמת 🙏🏻❤️
    Dahlia GreidingerDahlia Greidinger
    16:34 04 Jun 23
    חוויה מדהימה מתחילתה ועד סופה, הכל בוצע בכזו מקצועיות וזמינות שלא תאמן.אהבתי: נהננו מהמקצועיות ומכמה שהצוות מקסים ונחמדהטיפ שלי: להקשיב לצוות המיומן מראש
    את אבי מצאתי בקבוצת פייסבוק כאשר חיפשנו מורה לריקוד שיעשה לנו ריקוד חתונה מיוחד ובלתי רגיל. למזלי נתקלתי הבחורה שהמליצה על אבי. מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי!! אבי איש מקסים, רקדן מעולה ופשוט נעים להיות בחברתו. כל שיעור שהעברנו עם אבי היה כיף, נינוח ומלמד. אבי לוקח את השיעורים למקום שהוא מעל המצופה, תמיד זמין לשאלות ואפשר לשלוח לו סרטונים כשמתאמנים לבד בבית והוא נותן דגשים אפילו מחוץ למסגרת השיעור. אין אחד שלא החמיא לנו על הריקוד המדהים שלנו ❤️
    js_loader
    ריקודים לטיניים

    ריקודים סלוניים

    ריקודי סלסה

    לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081



      מאמרים נוספים

      ריקוד יווני באירוע

      אם אתם מחפשים דרך נהדרת להנות מאירוע חברתי, אין כמו להצטרף לריקוד יווני. ריקוד יווני הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות היוונית, שמשקפ...
      המשך קריאה
      מלאו את פרטיכם ותכינו
      את החברה לערב שמח במיוחד!




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים