לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081


    רקדנים סמויים לאירועים

    לרקוד עם האורחים

    הרקדנים שלנו מגיעים לאירוע במטרה להפוך את רחבת הריקודים למקום הכי שמח שאפשר.

    כשאנחנו נמצאים אצלכם באירוע, האורחים נדבקים באנרגיה ובחשק לרקוד ולרקוד ולרקוד.

    רחבת ריקודים סוערת היא מפתח להצלחת כל אירוע.

    אתם יכולים לסמוך עלינו ולהיות בטוחים ורגועים שניקח אחריות על הצלחת האירוע.

    כל אורח וכל אורחת בכל גיל ימצאו עצמם על הרחבה, נמשכים לרקוד בכל סגנון ולצלילי כל שיר.

    רקדנים סמויים הם רקדנים מקצוענים שבאים לרקוד באופן הכי טבעי ופשוט, כזה שיכול לעורר חשק ותחושת הצלחה בקרב כל מי שמצטרף ובא לרקוד לצידם.

    5 שאלות נפוצות על רקדנים סמויים

    אנשים רבים מחייכים בהנאה, כאשר הם שומעים שאני מספק רקדנים סמויים לאירועים, מתעניינים ושואלים. לאור זאת, ריכזתי עבורכם את השאלות העיקריות בנוגע לרקדנים סמויים לאירועים.

    מה המטרה של רקדנים סמויים באירוע?

    רקדנים סמויים מגיעים לאירוע משתי סיבות. הראשונה, לתת תחושת ביטחון לבעלי השמחה. מי שמתכנן אירוע יודע כמה מלחיץ כל פרט ופרט: מבחירת האולם, התקליטן והאוכל, דרך הצלם ועד לסידור הפרחים. בנוסף, ישנו החשש שהאורחים שהוזמנו יעדיפו לשבת בכיסאותיהם, ורחבת הריקודים – לב האירוע – תיוותר שוממה.

    אז איתנו, SugarDance, הלקוח יכול להסיר דאגה אחת מליבו, והוא יכול להיות רגוע ושליו יותר לקראת האירוע.

    השנייה, להתחבר לאורחים ולעודד אותם לרקוד. ישנם מקרים בהם אורחים רוצים לרקוד, אבל הם מתביישים, מהססים או שאין להם עם מי. רקדנים סמויים, שמעוררים את החשק לרקוד, מאפשרים לאורחים להשתחרר ובאמת ליהנות.

    האינטראקציה שבין האורחים לרקדנים מעוררת תגובת שרשרת שמתפשטת על רחבת הריקודים ומורגשת באולם כולו במשך האירוע. כך נוצרת חוויה מיוחדת מאוד בקרב החוגגים, האורחים והנוכחים שנזכרת כ- "וואו" גם אחרי שהאירוע הסתיים.

    כמה רקדנים סמויים מומלצים לאירוע מוצלח?

    כמו בכל שאלה, גם כאן התשובה היא תלוי.

    המינימום, מבחינתי, הוא רקדן על כל 50 איש. כלומר, באירוע של 250 אורחים רצוי להזמין לפחות 5 רקדנים.

    שאיפתנו, כצוות רקדנים, היא להגיע ולרקוד עם כמה שיותר מוזמנים, ולשלב בין הרקדה אישית – אחד על אחד – לבין הרקדה קבוצתית.

    האם ישנם מצבים שרצוי לקחת יותר רקדנים מהמינימום המומלץ?

    כן. ישנם מצבים בהם אני ממליץ על יותר רקדנים סמויים באירוע. לדוגמא באירועי חברה שבהם צריך "לשבור את הקרח", ולאפשר לעובדים, שייתכן ונבוכים מהסיטואציה השונה מהיומיום במשרד, לרקוד על הרחבה, ולהשתחרר בפני המנהלים והחברים לעבודה. הרקדנים הסמויים ייגשו לאנשים אלו באלגנטיות, יזמינו אותם לרקוד, המבוכה תישכח, הרחבה תתמלא וכולם יחוו אירוע בלתי נשכח.

    מקרה אחר הוא בחתונה שאחד מבני הזוג לא נולד בישראל, ולכן מספר המוזמנים מצדו הוא נמוך. במצב כזה אנחנו ניתן לו, או לה, את הגיבוי הכמותי והחברי הדרוש כדי שירגישו בנוח במהלך האירוע.

    מה תפקיד הרקדנים הסמויים באירוע?

    האני מאמין שלי הוא שאנחנו מגיעים על מנת לשמח, לתמוך, לעודד, ולמקד את הפוקוס על בעל האירוע והאורחים. לאור זאת, אנחנו מקפידים להעצים את האירוע באמצעות הרקדת בעלי השמחה והמוזמנים.

    תוך שימת הפוקוס עליהם.

    מה ההבדל בין רקדן גלוי לרקדן סמוי?

    רקדן גלוי הוא רקדן באירוע, שמזמין את האורחים להצטרף אליו לרחבת הריקודים שמגיע הרגע לרקוד. עבודתו של רקדן גלוי פשוטה יחסית, ומי שמוגדר ככזה, יכול להפעיל את המוזמנים במגוון אינטראקציות: ריקודים אחד על אחד, או בהפעלה קבוצתית כדוגמת מעגלים, שורות ולימבו.

    הסיפור של רקדן סמוי אחר לגמרי: הוא מגיע עם סיפור כיסוי מהודק, שנתפר מבעוד מועד יחד עם בעל האירוע. כך הוא יכול להיות מוצג כחבר מהצבא, ממשפחה רחוקה או מחו"ל, ולכן סביר שאנשים אחרים לא ישאלו עליו ועל הקשר שלו לאירוע.

    עבודתו של רקדן סמוי היא לגרום לדברים לקרות על הרחבה מבלי למשוך אליו את תשומת הלב. משום כך, הוא מבצע פעולות שהחברים הטובים של בעל השמחה היו עושים: להרים את החתן והכלה על הכיסא, לנופף בשמלת הכלה, לקפוץ עם החתן, לגרום להיווצרות רכבת מבלי להוביל אותה ועוד.

    לשבור את הקרח באירוע חברה

    אירועי חברה הם הדרך של ההנהלה לומר תודה לקהל העובדים. אתנחתא קלה בשגרת העבודה היום יומית.

    אז אם עושים משהו לא תרצו את הטוב ביותר? צוות SugarDance רקדנים סמויים לאירועים, הוא הפיתרון לאירוע סוחף ואנרגטי.

    איתנו אתם בחברה טובה. העובדים שלכם יודו לכם. ההצלחה שלכם היא המחויבות שלנו.

    רקדנים סמויים לאירועי חברה שוברים את הקרח בין העובדים, ניגשים אליהם באלגנטיות ומזמינים אותם להשתלב על רחבת הריקודים.

    הסיטואציה בה העובדים מגיעים לאירוע ונפגשים עם כל שאר העובדים בחברה, יכולה להיות להם שונה ומעט מביכה מהמפגש היום יומי בעבודה, וזאת מאחר ופתאום הם נדרשים שלא להסתמך על הכישורים הטבעיים להם, באירוע חברתי הריקודים והשיחרור תופסים מקום משמעותי.

    אנחנו כאן כדי להוציא את הרקדן שבעובד ולתת לו להיפתח ולהתחבר עם שאר האנשים דרך תנועה וריקוד, החיבור המדהים שיווצר על רחבת הריקודים בין העובדים יתרום לגיבוש ולאינסוף חיוכים, וכמובן לשיחה היום במשרד לאחר מכן.

    בין אם אירוע החברה שלכם הוא האירוע השנתי או אירוע קרנבל פורים אנחנו ניתן לכם את המענה, החיבור הא

    נושי וכייף ללא גבולות.

    רקדנים סמויים SugarDance
    5.0
    מבוסס על 80 ביקורות
    powered by Google
    אבי מורה עם המון סבלנות ונתינהמקצוען אמיתי ומאד נחמד.אני בהחלט רואה אצלי שיפור בטכניקהובסגנון הריקוד.ממליצה בחום💃
    Michael ZolotovMichael Zolotov
    10:26 31 Aug 23
    מדהימים! עשו לנו את האירוע מאוד שמח ומאוד! הרקידו את כולם! הרחבה הייתה מלאה!! ממליצים בחום
    את אבי, בעלי ואני הכרנו כשהוזמנו למסיבה לטינית ורצינו קצת ידע בסיסי. פנינו אליו בלי שום ידע קודם בריקודים. אבי מיד התגייס, לימד אותנו בכזאת עדינות ומקצועיות. התחלנו לרקוד מ 0. אחרי המסיבה, ביקשנו ממנו להמשיך וללמד אותנו. המשכנו לרקוד והפעם ללא שום תכתיב חיצוני פשוט כי בזכותו "נדלקנו" על התחום.האופן שבו אבי מלמד התאימה לנו מאד וגרמה לנו להתאהב בתחום ולהתמקצע בורונית ואלון איזנשטדט
    PoliNa ShaykoPoliNa Shayko
    10:10 20 Jul 23
    מורה מקסים ומקצועי!אני ממש לא רקדנית, הוא הצליח לבנות לי ריקוד בדיוק ליכולות שלי, לשיר שביקשתי ובזמנים הלחוצים שהצבתי. התוצאה הייתה מושלמת.
    אופק וקניןאופק וקנין
    08:07 07 Jul 23
    שירות מעולה! פניתי לאבי בהתראה קצרה וישר נענה לקחת את האתגר. יצרו לנו ריקוד מושלם שענה על כל הציפיות !
    Sapir AvidanSapir Avidan
    13:30 26 Jun 23
    שכרנו את אבי סוכר והכוריאגרפית טל נצר למסיבת סיום של כיתה ו', הצוות היה מקצועי, אדיב, שירותי ונעים.בזכות המקצועיות הילדים שיתפו פעולה והמופע היה מדהים.הכוריאגרפיה הייתה מושקעת, אבל מעל הכל היחס לילדים. ממליצים בחום- ביה"ס דורון.תודה רבה!
    מעין המרשלגמעין המרשלג
    04:42 14 Jun 23
    אבי היקרר!!תודה ענקית על הסבלנות האין סופית שלך, ההשקעה, ההבנה, והחשיבה על כל צעד וסיבוב.אין לנו ספק שבזכותך הערב השתדרג ועלה לגבהים חדשים.אתה אלוף ושימחת אותנו ברמות.עכשיו אני יכולה לשתף אותך שאני פחות רציתי לעשות ריקוד ובעלי ממש התחנן, כשאמר לי שסגר איתך שיעור היו לי ספקות, לא האמנתי שזו תהיה התוצאה הסופית, אני כל כך שמחה שעשינו את זה. כולםםם אמרו לנו שהריקוד היה מהמם, והמון בזכותך.הריקודים יצאו שניהם באמת מושלמים!!תודה על הכלללל ואיזה כיף שהיית ברגע האמת 🙏🏻❤️
    Dahlia GreidingerDahlia Greidinger
    16:34 04 Jun 23
    חוויה מדהימה מתחילתה ועד סופה, הכל בוצע בכזו מקצועיות וזמינות שלא תאמן.אהבתי: נהננו מהמקצועיות ומכמה שהצוות מקסים ונחמדהטיפ שלי: להקשיב לצוות המיומן מראש
    את אבי מצאתי בקבוצת פייסבוק כאשר חיפשנו מורה לריקוד שיעשה לנו ריקוד חתונה מיוחד ובלתי רגיל. למזלי נתקלתי הבחורה שהמליצה על אבי. מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי!! אבי איש מקסים, רקדן מעולה ופשוט נעים להיות בחברתו. כל שיעור שהעברנו עם אבי היה כיף, נינוח ומלמד. אבי לוקח את השיעורים למקום שהוא מעל המצופה, תמיד זמין לשאלות ואפשר לשלוח לו סרטונים כשמתאמנים לבד בבית והוא נותן דגשים אפילו מחוץ למסגרת השיעור. אין אחד שלא החמיא לנו על הריקוד המדהים שלנו ❤️
    js_loader
    ריקודים לטיניים

    ריקודים סלוניים

    ריקודי סלסה

    לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081



      SugarDance רקדנים לאירועים שמחים יותר

      סדנאות ריקוד

      סדנאות ריקוד מומלצות אם אתם מחפשים דרך להפעיל את הגוף ולחזק אותו בצורה שהיא מהנה, מרעננת ומגוונת, סדנאות ריקוד הן דרך מעולה ל...
      המשך קריאה

      לימוד ריקוד סלסה

      בין כל העבודה, הניקיונות, החשבונות, הבישולים והילדים הקטנים, אתם מרגישים שכבר אין לכם זמן לעצמכם. אתם משועבדים לשגרה ולבית ומ...
      המשך קריאה
      מלאו את פרטיכם ותכינו
      את החברה לערב שמח במיוחד!




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים