לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081


    רעיונות ליום הולדת 70

    יום הולדת 70 – חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת

    עבור חגיגות יום הולדת 70 תוכלו למצוא לפחות 70 רעיונות, אם לא יותר – כיצד לשמח את האורחים שלכם ולבחור קונספט יום הולדת מנצח עם אטרקציות מעולות. ניתן לקחת את יום ההולדת למגוון כיוונים, מיום חווייתי בספא, הופעה מוזיקלית, מופע סטנדאפ קליל, אפילו לארגן מסיבת יום הולדת מרגשת בחדר פרטי במסעדה או לארגן פלאש מוב. את המסיבה ניתן לפלפל עם אוכל איכותי וטעים וכמובן גם מוזיקה מצוינת, אשר מעודדת את קהל המוזמנים לעלות אל רחבת הריקודים ולהתחיל לרקוד בהנאה. עם זאת, ביישנות היא בהחלט מכשול, כמו גם הגיל, אך זו איננה גזרת גורל- בעזרת רקדנים ורקדניות מקצועיים, סמויים וגלויים, ניתן לפלפל את האירוע ולמשוך את כל הקהל לרחבת הריקודים.

    מסיבת יום הולדת 70

    אחת האפשרויות אשר רבים מעידים כי היא מהנה במיוחד, היא מסיבת בקונספט של ריקודים הכוללת לימוד של שיעורי ריקוד כמו סווינג או טנגו למשל, כמו גם סגנונות אחרים, בהתאם להעדפת החוגג והקהל. על מנת לעשות כן, תוכלו להזמין רקדנים מקצועיים אשר ילמדו את האורחים שלכם צעדי ריקוד בסיסיים במסגרת של שיעור ריקוד קבוצתי, ויחדיו תרגישו את התנועות והמוזיקה בהתאם ליכולותיכם. גם בגיל הזהב, ריקוד הוא פעילות מרגשת ומהנה אשר כשאר היא נעשית בצורה מבוקרת יכולה להועיל בצורה משמעותית גם לבריאות הפיזית של הרוקדים, אך גם לבריאות המנטלית ולתחושת הביטחון העצמי הכללית. ללא ספק, חגיגת יום הולדת בנושא ריקוד, הכוללת שיעורי ריקוד מרקדנים מקצועיים, מנוסים ומיומנים, כמו גם רגישים ואדיבים, היא הפתרון האולטימטיבי לחגיגה.

    לדעת אל מי לפנות

    החלטתם על הקונספט אבל אתם לא יודעים את מי להזמין על מנת להקפיץ את החגיגה? פנו אל שוגרדאנס, שהיא בית לרקדנים ורקדניות מקצועיים תוכלו לשריין שיעורי ריקוד לאורחים שלכם כאטרקציה ליום ההולדת או להזמין רקדנים ורקדניות גלויים וסמויים לרחבת הריקודים שיפלפלו את האווירה ויקימו את הקהל שלכם מהכיסאות, הישר אל רחקת הריקודים.

    יום הולדת 70 רעיונות

    יום הולדת 70 רעיונות

    גיל 70 נמצא כבר בפתח ואתם עומדים להתחיל את העשור השמיני בחייכם? זו כמובן סיבה למסיבה. רעיונות ליום הולדת 70 נועדו להוסיף תוכן ועניין לאירוע, אך גם לגרום למשתתפים לקחת חלק פעיל ולא רק לצפות מהצד. ריקוד הוא דרך מושלמת גם ליצור עניין ותוכן וגם השתתפות פעילה של האורחים. חברה מקצועית שריקוד הוא ההתמחות שלה כמו חברת sugar dance, תציע לכם שלל רעיונות איך לשלב את הריקוד בתוך המסיבה כך שכולם יוכלו ליהנות ממנו, גם אלה שמעדיפים לשבת סביב השולחן וגם אלה שמחכים להפעלה ולאקשן. צוות הרקדנים של החברה יוכל להתחלק כך שגם ייתן שואו ומופע מרהיב שישמח את כולם וגם יעודד ריקודים על הרחבה.

    מגוון רעיונות ליום הולדת 70 סביב הריקוד

    כאמור, אפשר למצוא מגוון רעיונות ליום הולדת 70 הקשורים לריקוד כך שזה יהיה הקונספט של המסיבה. לצד לקבלת פנים עם אוכל טעים ומוזיקה, תהיה גם תוכנית אומנותית הכוללת מופע ססגוני לפי בחירתכם. לאחר המופע אין כמו לעבור לרחבת הריקודים ולעודד את האורחים לרקוד. נכון, אם אתם הגעתם לגיל 70 יכול להיות שגם אורחים רבים הם סביב גיל זה ולא לכולם יש כוחות לריקוד סוער. רקדנים סמויים של החברה יהיו הראשונים שיתחילו בריקוד אותו יתאימו לקהל. הריקוד יכול להיות חופשי ובתנועות גדולות כך שלא יהיה מורכב מדי וכולם יוכלו להצטרף. הרקדנים יכולים ללמד ריקודי שורות פשוטים שכולם יכולים לקחת בהם חלק. בכל מקרה יהיה שילוב בין ריקוד אינדיבידואלי שכל אחד רוקד בעצמו לבין הכמות ההולכת וגדלה של הרוקדים, מה שיהפוך את הדבר מבלי לשים לב לקבוצתי וייתן כוח ועוצמה.

    סדנת ריקוד לכבוד יום הולדת 70

    אפשרות נוספת שתכניס הרבה עניין וגם צחוק והנאה היא סדנת ריקוד. אם תמיד רציתם ללמוד ואלס וינאי, ריקוד צ'ה צ'ה, טנגו ארגנטינאי או כל ריקוד אחר שראיתם בתחרות הריקודים בטלוויזיה, הדבר יכול להיות אחד מאותם רעיונות ליום הולדת 70 שיעלו כאשר תשבו עם מנהל האירועים בחברה ותחשבו מה הכי מתאים. אפשר ללמוד ריקוד בסגנון קל יחסית ובכל מקרה כמובן לעשות זאת בקלילות ובצורה מהנה. לנו בחברת sugar dance יש הרבה מאוד רעיונות ואפשרויות בשבילכם, כולם על טהרת הריקוד, ממופע קלאסי ועד ריקוד פלאשמוב המוני. החשוב ביותר הוא שאתם תתחברו ותבחרו את הדרך המתאימה לכם ביותר לשלב את הריקוד במסיבה שלכם.

    חברת sugar dance מתמחה בתחום הריקוד ובאה במטרה אחת: לשמח אתכם ואת האורחים שלכם. היא עושה זאת בצורה המקצועית ביותר תוך מתן יחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

    רקדנים סמויים SugarDance
    5.0
    מבוסס על 80 ביקורות
    powered by Google
    אבי מורה עם המון סבלנות ונתינהמקצוען אמיתי ומאד נחמד.אני בהחלט רואה אצלי שיפור בטכניקהובסגנון הריקוד.ממליצה בחום💃
    Michael ZolotovMichael Zolotov
    10:26 31 Aug 23
    מדהימים! עשו לנו את האירוע מאוד שמח ומאוד! הרקידו את כולם! הרחבה הייתה מלאה!! ממליצים בחום
    את אבי, בעלי ואני הכרנו כשהוזמנו למסיבה לטינית ורצינו קצת ידע בסיסי. פנינו אליו בלי שום ידע קודם בריקודים. אבי מיד התגייס, לימד אותנו בכזאת עדינות ומקצועיות. התחלנו לרקוד מ 0. אחרי המסיבה, ביקשנו ממנו להמשיך וללמד אותנו. המשכנו לרקוד והפעם ללא שום תכתיב חיצוני פשוט כי בזכותו "נדלקנו" על התחום.האופן שבו אבי מלמד התאימה לנו מאד וגרמה לנו להתאהב בתחום ולהתמקצע בורונית ואלון איזנשטדט
    PoliNa ShaykoPoliNa Shayko
    10:10 20 Jul 23
    מורה מקסים ומקצועי!אני ממש לא רקדנית, הוא הצליח לבנות לי ריקוד בדיוק ליכולות שלי, לשיר שביקשתי ובזמנים הלחוצים שהצבתי. התוצאה הייתה מושלמת.
    אופק וקניןאופק וקנין
    08:07 07 Jul 23
    שירות מעולה! פניתי לאבי בהתראה קצרה וישר נענה לקחת את האתגר. יצרו לנו ריקוד מושלם שענה על כל הציפיות !
    Sapir AvidanSapir Avidan
    13:30 26 Jun 23
    שכרנו את אבי סוכר והכוריאגרפית טל נצר למסיבת סיום של כיתה ו', הצוות היה מקצועי, אדיב, שירותי ונעים.בזכות המקצועיות הילדים שיתפו פעולה והמופע היה מדהים.הכוריאגרפיה הייתה מושקעת, אבל מעל הכל היחס לילדים. ממליצים בחום- ביה"ס דורון.תודה רבה!
    מעין המרשלגמעין המרשלג
    04:42 14 Jun 23
    אבי היקרר!!תודה ענקית על הסבלנות האין סופית שלך, ההשקעה, ההבנה, והחשיבה על כל צעד וסיבוב.אין לנו ספק שבזכותך הערב השתדרג ועלה לגבהים חדשים.אתה אלוף ושימחת אותנו ברמות.עכשיו אני יכולה לשתף אותך שאני פחות רציתי לעשות ריקוד ובעלי ממש התחנן, כשאמר לי שסגר איתך שיעור היו לי ספקות, לא האמנתי שזו תהיה התוצאה הסופית, אני כל כך שמחה שעשינו את זה. כולםםם אמרו לנו שהריקוד היה מהמם, והמון בזכותך.הריקודים יצאו שניהם באמת מושלמים!!תודה על הכלללל ואיזה כיף שהיית ברגע האמת 🙏🏻❤️
    Dahlia GreidingerDahlia Greidinger
    16:34 04 Jun 23
    חוויה מדהימה מתחילתה ועד סופה, הכל בוצע בכזו מקצועיות וזמינות שלא תאמן.אהבתי: נהננו מהמקצועיות ומכמה שהצוות מקסים ונחמדהטיפ שלי: להקשיב לצוות המיומן מראש
    את אבי מצאתי בקבוצת פייסבוק כאשר חיפשנו מורה לריקוד שיעשה לנו ריקוד חתונה מיוחד ובלתי רגיל. למזלי נתקלתי הבחורה שהמליצה על אבי. מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי!! אבי איש מקסים, רקדן מעולה ופשוט נעים להיות בחברתו. כל שיעור שהעברנו עם אבי היה כיף, נינוח ומלמד. אבי לוקח את השיעורים למקום שהוא מעל המצופה, תמיד זמין לשאלות ואפשר לשלוח לו סרטונים כשמתאמנים לבד בבית והוא נותן דגשים אפילו מחוץ למסגרת השיעור. אין אחד שלא החמיא לנו על הריקוד המדהים שלנו ❤️
    js_loader
    ריקודים לטיניים

    ריקודים סלוניים

    ריקודי סלסה

    לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081



      אטרקציות לאירועים נוספים

      ריקוד יווני באירוע

      אם אתם מחפשים דרך נהדרת להנות מאירוע חברתי, אין כמו להצטרף לריקוד יווני. ריקוד יווני הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות היוונית, שמשקפ...
      המשך קריאה
      מלאו את פרטיכם ותכינו
      את החברה לערב שמח במיוחד!




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים