לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081


    רעיונות ליום הולדת 40

    יום הולדת 40 בבית

    אם אתם מארגנים יום הולדת 40 בוודאי שמאוד חשוב לכם התוכן, העיצוב והקונספט. רעיונות ליום הולדת 40 יש בשפע, ותוכלו לבחור מכל השפע הזה בדיוק את מה שמתאים עבורכם ועבור האורחים שלכם. כך למשל תוכלו לשלב ביום הולדת 40 רקדנים מקצועיים, מנחת סדנאות, אוכל משובח, פעילות ספא ועוד. מגוון האפשרויות הוא עצום וחשוב מאוד לבחור את הקונספט הנכון. כדי לסייע לכם ריכזנו עבורכם כמה רעיונות וטיפים חשובים.

    בחירת המיקום לחגיגת יום הולדת 40

    ישנן כמה אפשרויות עיקריות מבחינת המיקום לחגיגת יום ההולדת. תוכלו כמובן לחגוג אצלכם בבית, במידה ויש לכם מספיק מקום ומרחב, אפשרות נוספת היא להשכיר ווילה או לופט. תוכלו גם לבחור באפשרות של חדר פרטי במסעדה או גם לבחור במיקום שונה מבוסס אטרקציה כמו למשל חדר בריחה או מועדון ריקודים. בכל אחת מהאפשרויות כמובן שהאווירה והתוכן יהיו שונים, ולכן חשוב לבחור מיקום מתאים. בכל הנוגע לחגיגות המשלבות ריקודים, מומלץ לחשוב על דרכים למשוך את הקהל לרחבת הריקודים ולשכוח מחיי היום יום המשמימים. על מנת לעשות זאת, ניתן לשכור את שירותיהם של רקדנים סמויים לאירועים אשר ישדרגו את האווירה ויציתו את האש על רחבת הריקודים.

    לשכוח את המבוכה בבית

    כך או אחרת חשוב לדעת שעבור יום הולדת 40 שהיא מסיבה חשוב מאוד לחשוב על המוסיקה ועל הריקודים. לא כולם ישר מתחילים לרקוד ומרגישים בנוח – ולכן חשוב מאוד לשלב במסיבת היום הולדת 40 רקדנים ורקדניות גלויים וסמויים שיקפיצו את האווירה ויחממו את האורחים. הרקדנים מגיעים בלבוש אלגנטי התואם את אווירת יום ההולדת והם מנוסים, כך שהם יודעים בדיוק מה עליהם לעשות על מנת לגרום לכל האורחים שלכם לא להתבייש, לקום על הרגליים ולרקוד. עםSugarDance  המציעים רקדנים ורקדניות גלויים וסמויים תוכלו להקפיץ את האווירה ביום ההולדת עם מגוון של סגנונות ריקוד כמו היפ הופ, סלסה, בצאטה וסגנונות נוספים.

    רעיונות ליום הולדת 40 בבית

    רעיונות ליום הולדת 40 לאבא ואמא

    יום הולדת 40 מייצג אבן דרך משמעותית בחיים. אמנם ישנם דיבורים על משבר גיל הארבעים, אבל היום, כשארבעים הוא בעצם השלושים החדש, יותר ויותר אנשים רואים בתחנה זו הזדמנות לחגיגה ומחפשים רעיונות ליום הולדת 40. אחד הבולטים בהם הוא מסיבת ריקודים נהדרת, שעם האווירה התוססת והססגונית, מפעילה אנשים וגורמת להם להיות שמחים בשמחתו של מארגן המסיבה. למסיבה אפשר להתאים תפריט אוכל משובח, ברכות ותוכנית אמנותית קצרה המשדרגת את האירוע והופכת אותו לבלתי נשכח ממש כמו שהוא צריך להיות. צוות הרקדנים המקצועיים של חברת sugar dance מקפיץ כל אירוע, בין אם באמצעות רקדנים סמויים ובין אם באמצעות מופע ריקוד מרהיב.

    רעיונות ליום הולדת 40 – מעצימים את החוויה

    ניתן למצוא שפע של רעיונות ליום הולדת 40 וגימיקים התורמים לאווירה המיוחדת באירוע. לדוגמא: הופעת אמן או זמר. אבל אין כמו ריקודים כדי ליצור אווירה חמימה ושמחה. ריקוד היא פעילות משמחת ומשחררת היוצרת חיבור בין אנשים, ומשום כך, גם מרימה את האירוע לגבהים חדשים. אחת הדרכים היעילות להזיז אנשים ולגרום להם ליהנות היא הבאת צוות רקדנים אשר יופיעו, ובנוסף, ימשכו את האורחים לקום אל רחבת הריקודים. מנהל הצוות יודע לבחור שירים קליטים וקצביים המניעים את הגוף. כך כל אחד יתחיל להתנועע בספונטניות על פי הקצב והסגנון האופייני לו, ישתחרר וייהנה. מה עוד שהוא יתחבר לרוקדים האחרים ויזרום איתם. תוספת קטנה של אלכוהול אף פעם לא מזיקה למצב הרוח הנהדר.

    רקדנים סמויים או גלויים לפי בחירה

    אם אתם אוהבי ריקוד ורוצים לגרום לחברים שלכם שהגיעו לחגוג איתכם את היום השמח הזה לקום ולרקוד, במסגרת רעיונות ליום הולדת 40 שתשזרו במסיבה, כדאי להשקיע בעניין הריקוד מעבר לדיג'יי שישים מוזיקה טובה. רקדנים סמויים למשל הם דרך נהדרת לגרום לחברים או למשפחה לרקוד. הם ייראו ככל האורחים ויתחילו את הריקודים ברחבה באופן שימשוך גם אחרים. אנשים באזור גיל הארבעים לא בהכרח יקומו וירקדו מיד. יש המעדיפים לשבת ולקשקש. לכן רקדנים סמויים שיפתחו את סצנת הריקודים ברחבה יחד עם עזרים שתמיד משחררים ועושים כיף כמו כובעים צבעוניים, משקפיים, שרשראות וכו', יגרמו בסוף גם לאלה שרקדו פעם אחרונה בגיל העשרים לחייהם לקום, להתנועע ולהצטרף לחגיגה.

    חברת sugar dance היא חברה שריקוד הוא כל עולמה ומטרתה היא פשוט לשמח והיא מתמחה בכך. צוות הרקדנים של החברה ישמח להגיע גם אליכם ולהפוך את האירוע למה שחלמתם עליו. מוזמנים ליצור קשר.

    רעיונות ליום הולדת 40 בבית

    רעיונות ליום הולדת 40 בבית

    יום הולדת 40 הוא יום הולדת מיוחד מעבר להיותו יום הולדת עגול, מה שהופך אותו לסיבה למסיבה, הזדמנות להסתכל על הכאן והעכשיו ופשוט לשמוח. אם אתם מחפשים רעיונות ליום הולדת 40 בבית שתחגגו כזוג, כמשפחה או עם כמה חברים, ישנן אפשרויות שונות ליצוק תוכן לאירוע, בין אם זו סדנת בישול, אפיה או דווקא סדנת ריקוד בה תלמדו סגנון ריקוד בו תבחרו.

    רעיונות ליום הולדת 40 בבית: לא רק ישיבה על הספה

    רעיונות ליום הולדת 40 בבית הם מגוונים והולכים לכל מיני כיוונים. אם מה שמתחשק לכם הוא פשוט ליהנות מישיבה רגל על רגל תוך צפיה בסרט ואכילת מתוקים כמובן שזו דרך נחמדה לחגוג את יום ההולדת אבל אל תשכחו שזה יום הולדת 40, יום הולדת מיוחד שכדאי שיישאר זיכרון ייחודי ממנו. סדנת ריקוד זוגית יכולה להיות חלק אחד מתוך מספר אירועים שיהוו את חגיגת יום הולדת 40 שלכם. סדנת ריקוד זוגית היא גם הזדמנות לחזק את הקשר עם בן או בת הזוג, לחוות אינטימיות שלא תמיד ישנה במידה שהייתם רוצים. בסדנה תוכלו לבחור את סגנון הריקוד שמתחשק לכם ללמוד, כשאין ספק שסגנונות ריקוד לטיניים כמו סמבה, סלסה ועוד יכניסו אש ויביאו לכך שתחגגו את יום הולדת 40 אמנם בבית אבל בדרך ייחודית ובלתי נשכחת.

    מופע ריקודים סוחף ביום הולדת ביתי

    בין אותם רעיונות ליום הולדת 40 בבית יכולה  להיות מסיבה כיפית לחברים ולמשפחה. גם כאן אפשר לשלב את הריקוד באופן שיהפוך את המסיבה מנחמדה ונעימה למהנה, סוחפת ובלתי נשכחת למרות שהיא מתקיימת אצלכם בבית. רקדנים מקצועיים שתזמינו יכולים לעשות מופע ריקודים מלא קסם, בין אם בסגנון לטיני או אתני בשילוב תלבושות ומוזיקה. אפשר ליצור פלאשמוב בהובלת רקדנים מקצועיים, ריקוד המוני בו כולם רוקדים יחד באופן מתואם שמביא לריקוד עוצמתי וסוחף. חלק מהרקדנים יכולים להיות רקדנים סמויים שימשכו את האורחים להגיע לרחבת הריקודים ולרקוד, ולא סתם אלא באופן שיחמם את האווירה וייצור הרבה צחוקים וכיף.

    חברת שוגרדאנס מתעסקת בריקוד וחיה את העולם הנהדר הזה כשכל מטרתה היא ליצור שמחה והנאה באירועים שונים בעזרת צוות רקדנים מקצועי. מוזמנים ליצור קשר.

    רקדנים סמויים SugarDance
    5.0
    מבוסס על 80 ביקורות
    powered by Google
    אבי מורה עם המון סבלנות ונתינהמקצוען אמיתי ומאד נחמד.אני בהחלט רואה אצלי שיפור בטכניקהובסגנון הריקוד.ממליצה בחום💃
    Michael ZolotovMichael Zolotov
    10:26 31 Aug 23
    מדהימים! עשו לנו את האירוע מאוד שמח ומאוד! הרקידו את כולם! הרחבה הייתה מלאה!! ממליצים בחום
    את אבי, בעלי ואני הכרנו כשהוזמנו למסיבה לטינית ורצינו קצת ידע בסיסי. פנינו אליו בלי שום ידע קודם בריקודים. אבי מיד התגייס, לימד אותנו בכזאת עדינות ומקצועיות. התחלנו לרקוד מ 0. אחרי המסיבה, ביקשנו ממנו להמשיך וללמד אותנו. המשכנו לרקוד והפעם ללא שום תכתיב חיצוני פשוט כי בזכותו "נדלקנו" על התחום.האופן שבו אבי מלמד התאימה לנו מאד וגרמה לנו להתאהב בתחום ולהתמקצע בורונית ואלון איזנשטדט
    PoliNa ShaykoPoliNa Shayko
    10:10 20 Jul 23
    מורה מקסים ומקצועי!אני ממש לא רקדנית, הוא הצליח לבנות לי ריקוד בדיוק ליכולות שלי, לשיר שביקשתי ובזמנים הלחוצים שהצבתי. התוצאה הייתה מושלמת.
    אופק וקניןאופק וקנין
    08:07 07 Jul 23
    שירות מעולה! פניתי לאבי בהתראה קצרה וישר נענה לקחת את האתגר. יצרו לנו ריקוד מושלם שענה על כל הציפיות !
    Sapir AvidanSapir Avidan
    13:30 26 Jun 23
    שכרנו את אבי סוכר והכוריאגרפית טל נצר למסיבת סיום של כיתה ו', הצוות היה מקצועי, אדיב, שירותי ונעים.בזכות המקצועיות הילדים שיתפו פעולה והמופע היה מדהים.הכוריאגרפיה הייתה מושקעת, אבל מעל הכל היחס לילדים. ממליצים בחום- ביה"ס דורון.תודה רבה!
    מעין המרשלגמעין המרשלג
    04:42 14 Jun 23
    אבי היקרר!!תודה ענקית על הסבלנות האין סופית שלך, ההשקעה, ההבנה, והחשיבה על כל צעד וסיבוב.אין לנו ספק שבזכותך הערב השתדרג ועלה לגבהים חדשים.אתה אלוף ושימחת אותנו ברמות.עכשיו אני יכולה לשתף אותך שאני פחות רציתי לעשות ריקוד ובעלי ממש התחנן, כשאמר לי שסגר איתך שיעור היו לי ספקות, לא האמנתי שזו תהיה התוצאה הסופית, אני כל כך שמחה שעשינו את זה. כולםםם אמרו לנו שהריקוד היה מהמם, והמון בזכותך.הריקודים יצאו שניהם באמת מושלמים!!תודה על הכלללל ואיזה כיף שהיית ברגע האמת 🙏🏻❤️
    Dahlia GreidingerDahlia Greidinger
    16:34 04 Jun 23
    חוויה מדהימה מתחילתה ועד סופה, הכל בוצע בכזו מקצועיות וזמינות שלא תאמן.אהבתי: נהננו מהמקצועיות ומכמה שהצוות מקסים ונחמדהטיפ שלי: להקשיב לצוות המיומן מראש
    את אבי מצאתי בקבוצת פייסבוק כאשר חיפשנו מורה לריקוד שיעשה לנו ריקוד חתונה מיוחד ובלתי רגיל. למזלי נתקלתי הבחורה שהמליצה על אבי. מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי!! אבי איש מקסים, רקדן מעולה ופשוט נעים להיות בחברתו. כל שיעור שהעברנו עם אבי היה כיף, נינוח ומלמד. אבי לוקח את השיעורים למקום שהוא מעל המצופה, תמיד זמין לשאלות ואפשר לשלוח לו סרטונים כשמתאמנים לבד בבית והוא נותן דגשים אפילו מחוץ למסגרת השיעור. אין אחד שלא החמיא לנו על הריקוד המדהים שלנו ❤️
    js_loader
    ריקודים לטיניים

    ריקודים סלוניים

    ריקודי סלסה

    לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081



      אטרקציות לאירועים נוספים

      ריקוד יווני באירוע

      אם אתם מחפשים דרך נהדרת להנות מאירוע חברתי, אין כמו להצטרף לריקוד יווני. ריקוד יווני הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות היוונית, שמשקפ...
      המשך קריאה
      מלאו את פרטיכם ותכינו
      את החברה לערב שמח במיוחד!




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים