לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081


    שאלות נפוצות על רקדנים סמויים

    מה תפקיד הרקדנים הסמויים באירוע?

    נכנסתי לקבוצה מאורסים בצל הקורונה – איך להתמודד ולהפיק את המירב

    ונתקלתי שם בשאלות וקביעות על מה זה רקדנים סמויים? ולמה זה טוב?

    החלטתי להסיר את הלוט מעל מעטה המסתורין וכתבתי תשובות לכל אחת מהשאלות והקביעות.

    "יש אפשרות להשכיר אותם גם בתור חברים?"

    אנחנו בSugarDance באים לאירועים כי אנחנו אוהבים אנשים ואוהבים לשמח אותם, יותר משחשוב לדעת לרקוד חשוב לנו להיות בני אדם. אנחנו מאמינים במערכות יחסים אמיתיות, אנחנו לא מסתכלים על לקוח כאירוע חד פעמי, לרוב הם ממשיכים להמליץ עלינו גם למשפחה וחברים. בין אם מדובר בחתונה נוספת, בר/בת מצווה, יום הולדת או אירוע חברה.

    "יהיה מצחיק אם רק הסמויים ירקדו, אז מה עשית בזה?"

    להיות רקדן סמוי מקצועי מוצלח זה לדעת לעורר באחרים רגש, התלהבות ורצון לקחת חלק במה שמתרחש על רחבת הריקודים. אז למעשה רקדנים שיודעים את העבודה יגרמו בהכרח לרחבה להיות מלאה.

    "דעתי היא שיש גבול לכמות הדברים שאפשר לעשות כדי לסחוט מזוג צעיר שמתחיל את דרכו עוד כמה שקלים"!

    אני מסכים שלזוג צעיר יש הרבה הוצאות לפני החתונה. אני גם יודע שיש משהו שאנחנו נותנים שהערך שלו עולה עשרות מונים על התשלום. למשל נניח שהשקענו באוכל הכי טוב, במוסיקה הכי טובה, בפרחים הכי יפים והרחבה לא מלאה האם זה היה שווה את זה?

    ונניח שיש מי שמבטיח לנו שהאירוע יהיה מלא באנרגיות, שמחה והמון ריקודים האם שווה לקחת את השירות הזה, מה גם שהעלות נמוכה ביחס לתועלת.

    "הזוי… מה זה השטויות האלה…?"

    מניסיון של הרבה מאוד שנים בתחום אנשים שלקחו את השירות הגיעו עם חששות רבים לגביי מה יהיה באירוע? מה יהיה עם החברים שלי לא יקומו לרקוד? מה יהיה אם אנשים יגיעו ללא מצב רוח מהבית/עבודה ונהיה לבד על הרחבת הריקודים?

    לאחר שיחה איתנו ותיאום ציפיות הלחץ יורד, החתן והכלה מגיעים מחויכים, שמחים ורגועים יותר לחתונה (למרות שזה אירוע מרגש ומלחיץ ביותר), כי הדאגה הגדולה של השמחה ירדה להם מהראש.

    ובסוף גם יוצאים מאושרים ומרוצים מעל ומעבר לכל מה שהם דמיינו. האם זה שווה את ההשקעה?

    "פתחתי שירות חדש שנקרא אכלנים סמויים כפייתיים, היה ולא יאכלו מספיק… אני שולח סמס……."

    בנוגע למנות ולאוכל, נתקלתי בשאלות כאלה בעבר אם כי לא יותר מדיי. אנחנו כנותני שרות תמיד מיידעים את הלקוח שאין לו חובה לספק לנו מנות. רק מה שחשוב זה להודיע.

    לקוח תמיד יכול לאשר לנו לשבת על בסיס מקום פנוי באולם (בהנחה וזה לא יעלה לו יותר מאחר והוא משלם על כל שולחן פתוח במלואו). ויש מקרים נדירים שביקשו שלא יאכלו אז כמובן שפותרים זאת באכילה בבופה (שהיא לא מוגבלת) או באכילה מראש בבית. בסופו של יום אנחנו מגיעים על מנת לתת שירות וחתונה זה 3-4 שעות של ריקודים בממוצע, ניתן לשרוד זאת בקלות גם ללא אוכל

    "זאת אומרת לשלם על מנת אוכל + לסדר מקום הושבה לרקדנים האלה ( כי הם צריכים להיראות כאילו הם אורחים) ואז גם לשלם להם משכורת בנוסף? מעדיפהה לסמוך על חברים שלי שירימו. ולא נשכח גם את העניין הקטן הזה שצריך לשים לב שהם עושים את העבודה, כי הם בקלות יכולים לבוא לאכול, לרקוד בקטנה וללכת. נראה לי שבערב החתונה יהיו לי מספיק דברים לדאוג להם בזמן אמת"

    בישראל מתקיימות בכל שנה בממוצע מעל 50,000 חתונות, ולא בכולן אנחנו נמצאים. יש אנשים שמאוד בטוחים בעצמם ובקהל שלהם שירקוד ויעשה להם המון המון שמח.

    אנחנו לא המצאנו את הגלגל וברור לנו שיש הרבה כאלה ואנחנו מאוד שמחים בשבילם גם אם לא יזמינו אותנו.

    אבל….. אם יש לאנשים קושי והם חשים שהם לא יכולים לסמוך על הקהל שלהם לעשות להם שמח, תהיה הסיבה אשר תהיה ויש סיבות רבות מאוד, כי כל אדם מגיע עם סט ערכים, אמונות ורגשות אחרים וזה לגמרי בסדר.

    אנחנו מציעים את השירות למי שמעוניין וטוב שאנחנו קיימים כי יש לנו לא מעט אירועים ולכן זה אומר שהצורך ישנו. חייב לציין שכמה שזה יכול להפתיע, לא תמיד אנחנו מוזמנים רק על ידי מי ש"חושש" הרבה מאוד פעמים מזמינים אותנו כדי לעשות הרבה הרבה יותר שמח גם באירועים שאנשים רוקדים בהם והמטרה של המזמינים היא שיהיה כייף גדול יותר. כי שמחה, תסכימו איתי? היא דבר שתמיד נשמח שיהיה לנו ממנו יותר .

    רקדנים סמויים טובים יודעים את ה"עבודה", אנחנו עושים זאת ברגישות ונחישות באלפי אירועים למעלה מ-7 שנים. אנחנו מכירים את הזוג לפני ומתחברים אליו. נמצאים במחיצתם כל הערב ודואגים להם גם בדברים הקטנים כמו להביא לכלה (ולחתן) לשתות, ולנגב לחתן את המצח אם צריך.

    וכן משלמים לנו על כך, אני רקדן מעל 20 שנה, הופעתי, לימדתי והרמתי צוות ואני מתייחס לשמחה של אנשים ברצינות ואחריות רבה.

    לשאלות נוספות והזמנות לאירועים צלצלו עכשיו 052-3249081 אבי סוכר

    רקדנים סמויים SugarDance
    5.0
    מבוסס על 80 ביקורות
    powered by Google
    אבי מורה עם המון סבלנות ונתינהמקצוען אמיתי ומאד נחמד.אני בהחלט רואה אצלי שיפור בטכניקהובסגנון הריקוד.ממליצה בחום💃
    Michael ZolotovMichael Zolotov
    10:26 31 Aug 23
    מדהימים! עשו לנו את האירוע מאוד שמח ומאוד! הרקידו את כולם! הרחבה הייתה מלאה!! ממליצים בחום
    את אבי, בעלי ואני הכרנו כשהוזמנו למסיבה לטינית ורצינו קצת ידע בסיסי. פנינו אליו בלי שום ידע קודם בריקודים. אבי מיד התגייס, לימד אותנו בכזאת עדינות ומקצועיות. התחלנו לרקוד מ 0. אחרי המסיבה, ביקשנו ממנו להמשיך וללמד אותנו. המשכנו לרקוד והפעם ללא שום תכתיב חיצוני פשוט כי בזכותו "נדלקנו" על התחום.האופן שבו אבי מלמד התאימה לנו מאד וגרמה לנו להתאהב בתחום ולהתמקצע בורונית ואלון איזנשטדט
    PoliNa ShaykoPoliNa Shayko
    10:10 20 Jul 23
    מורה מקסים ומקצועי!אני ממש לא רקדנית, הוא הצליח לבנות לי ריקוד בדיוק ליכולות שלי, לשיר שביקשתי ובזמנים הלחוצים שהצבתי. התוצאה הייתה מושלמת.
    אופק וקניןאופק וקנין
    08:07 07 Jul 23
    שירות מעולה! פניתי לאבי בהתראה קצרה וישר נענה לקחת את האתגר. יצרו לנו ריקוד מושלם שענה על כל הציפיות !
    Sapir AvidanSapir Avidan
    13:30 26 Jun 23
    שכרנו את אבי סוכר והכוריאגרפית טל נצר למסיבת סיום של כיתה ו', הצוות היה מקצועי, אדיב, שירותי ונעים.בזכות המקצועיות הילדים שיתפו פעולה והמופע היה מדהים.הכוריאגרפיה הייתה מושקעת, אבל מעל הכל היחס לילדים. ממליצים בחום- ביה"ס דורון.תודה רבה!
    מעין המרשלגמעין המרשלג
    04:42 14 Jun 23
    אבי היקרר!!תודה ענקית על הסבלנות האין סופית שלך, ההשקעה, ההבנה, והחשיבה על כל צעד וסיבוב.אין לנו ספק שבזכותך הערב השתדרג ועלה לגבהים חדשים.אתה אלוף ושימחת אותנו ברמות.עכשיו אני יכולה לשתף אותך שאני פחות רציתי לעשות ריקוד ובעלי ממש התחנן, כשאמר לי שסגר איתך שיעור היו לי ספקות, לא האמנתי שזו תהיה התוצאה הסופית, אני כל כך שמחה שעשינו את זה. כולםםם אמרו לנו שהריקוד היה מהמם, והמון בזכותך.הריקודים יצאו שניהם באמת מושלמים!!תודה על הכלללל ואיזה כיף שהיית ברגע האמת 🙏🏻❤️
    Dahlia GreidingerDahlia Greidinger
    16:34 04 Jun 23
    חוויה מדהימה מתחילתה ועד סופה, הכל בוצע בכזו מקצועיות וזמינות שלא תאמן.אהבתי: נהננו מהמקצועיות ומכמה שהצוות מקסים ונחמדהטיפ שלי: להקשיב לצוות המיומן מראש
    את אבי מצאתי בקבוצת פייסבוק כאשר חיפשנו מורה לריקוד שיעשה לנו ריקוד חתונה מיוחד ובלתי רגיל. למזלי נתקלתי הבחורה שהמליצה על אבי. מהשיחה הראשונה הבנו שמדובר במקצוען אמיתי!! אבי איש מקסים, רקדן מעולה ופשוט נעים להיות בחברתו. כל שיעור שהעברנו עם אבי היה כיף, נינוח ומלמד. אבי לוקח את השיעורים למקום שהוא מעל המצופה, תמיד זמין לשאלות ואפשר לשלוח לו סרטונים כשמתאמנים לבד בבית והוא נותן דגשים אפילו מחוץ למסגרת השיעור. אין אחד שלא החמיא לנו על הריקוד המדהים שלנו ❤️
    js_loader
    ריקודים לטיניים

    ריקודים סלוניים

    ריקודי סלסה

    לאירוע מושלם צלצלו עכשיו 052-3249081



      מאמרים נוספים

      ריקוד יווני באירוע

      אם אתם מחפשים דרך נהדרת להנות מאירוע חברתי, אין כמו להצטרף לריקוד יווני. ריקוד יווני הוא חלק בלתי נפרד מהתרבות היוונית, שמשקפ...
      המשך קריאה
      מלאו את פרטיכם ותכינו
      את החברה לערב שמח במיוחד!




        קידום בגוגל לעסקים קידום בגוגל לעסקים